Dessa dagar..


Torsdag morgon, alla andra sover här hemma. 

Veckan gått sjukt fort igen. 

Mina tankar går till min faster som har inte många dagar kvar ( cancer), som bara vill somna bort då hon inte orkar mer. Men  de finns inget nån kan göra utan bara finnas där. Fast igår när jag var där med min andra faster och hennes man så fick vi sitta där en stund bara, hon ville inte ha nån där.😔 

Efter jobb och skolan mötte jag upp syrran med familj, brorsan och Emma samt mummu. Tog en fika hos de, dit även Micke kom efter jobbet.  

 
Dewin med syrrans dotter Celina.😍 

Gjorde naglarna häromdagen , väldigt naturligt jämfört med allt bling jag brukar ha.  

 
http://www.u-zone.se

Tack för din kommentar, de uppskattas!

