Fredag!


Äntligen  fredag! Idag kommer barnen hem och imorn är det fotbollsturnering för Dewin, han är laddad! 

Fick denna fina bild av Felicia! 

 
Mina ❤️:an! 

Igår fick Felicia hänga med till jobbet ( Salongen i stan) hjälpte till med lite produkter innan hon fick håret fixat av Josefine med Olaplex! Riktigt fint!  

   
  
Idag hade jag min första kund kl 7, snacka om service 😂👍

Och så e jag på rensarhumör igen! 😁  Städat och rensat på salongen U-zone, nu måste jag bara bli av med en soffa som jag inte får plats i min bil… 

Samt måste göra kassadisken mindre, vilket min pappa inte var så pigg på😂

One thought on “Fredag!

Tack för din kommentar, de uppskattas!

