Bara tisdag…


Har varit riktigt trött denna vecka och inser att de är ” bara tisdag”!

Barnens träningar är i full gång efter påskledigheten, igår fotboll, idag handboll, imorn fotboll och torsdag handboll😂 

 

 Tur att man har sånt jobb så att jag styr mina egna tider så att jag hinner med mina egna träningar även när de är barnveckan, annars hade jag nog smällt in i väggen ett antal gånger! 

Tack syrran som lämnade Dewin till skolan imorse tillsammans med Nicole! Då Felicia hade DM i handboll och gick hemifrån redan efter 7, och jag skulle vara på jobbet lite tidigare… Inte så välplanerad denna gång. 😣 

Tack för din kommentar, de uppskattas!

