Saknar min soffa…


De har verkligen varit full fart hela tiden. Mkt att göra, fixa och ordna. Nya ideer hela tiden vilket gör inte livet lugnare…

Denna lördag har gått åt jobb på salongen. Inte med kunder utan målat och gjort om lite i ena rummet igen. Behövdes ett lyft och bättre belysning.

Så igår efter jobbet hämtade jag med dottern till Ikea, där även hon kommer med massa ideer och förslag om rumsbyten hemma, noooo!
Så de blev massa nytt till jobbet och ett sängbord till henne. Som jag skruvade ihop vid kl.22.30 fredag kväll medans Felicias hårtoning verkade… 😁

IMG_8377

IMG_8375

Efter Ikea åkte vi och kollade på filmen Cirkeln på bio, efter vi slängde i oss lite mat i all stress för att hinna handla lite gott till filmen…

Vid 8 på morgonen var jag och kollade på Dewins fotbollsmatch medans Felicia sov vidare.

IMG_8382

IMG_8381
Sedan har jag tillbringat tiden på salongen i Farsta, målat, städat, skruvat och fixat i ens rummet. Samt vart en sväng till Salongen i stan.

IMG_8397

Blir tidigt i sängs ikväll, för blir tidig träning imorn!💪👊
Så ja jag saknar min soffa! Kommer inte ihåg när jag har legat där senast.😂 såg den igår en snabbis när jag dammsög den och vardagsrummet.

Tack för din kommentar, de uppskattas!

