De var den helgen…


Söndag kväll, imorn startar en ny vecka igen.
Idag fick Felicia prova träna på gymmet för första gången. Dock inte där jag brukar träna utan på ett mindre med mig och min kompis. Hon tyckte de var kul, mjuk start. 👍 Fast märkte även nåt som hon måste träna på…

IMG_8167
Hittade några selfies i min telefon igen… 😘
Dewin har man inte fått ut mkt då han gick ett nytt spel av Pua i lördags när vi var i Centrum!
Tack Pua!❤️

IMG_8118
Försökte få med släkten på middag i lördag men vi blev bara 6st. ❤️

IMG_8168

Själv är jag på rensar humör! Känner att jag måste rensa, tömma , gå igenom och kasta saker i varje skåp och låda. Nya tag!
Förresten gå in och gilla och dela oss på Facebook ( BeautyQ) samt följ oss på Instagram Beautyq.se det är tävlingsdax!

IMG_8146

Tack för din kommentar, de uppskattas!

