Ny vecka..


Måndag igen, sjukt trött denna morgon men vaknar väl snart med hjälp av min Celsius…

IMG_7737
Barnen sover fortfarande men väcker de när jag vaknat 😄
Mkt jobb framför mig denna vecka, igen..
Men kul! Även om jag känner att stressar upp mig…
Bandy igår!

IMG_7735
Träningen är ännu viktigare under dessa tider man stressar med annat. 💪
Denna helg har vi inte haft varken handboll eller fotbollsmatcher förutom fotbollsträning.
Så barnen har hunnit m lite annat, som baka…

IMG_7718
Hälsade på hos syrran och barnen satte upp en show..

IMG_7738
Det är även paus i Taekwondon denna vecka.
Har egentligen lust att göra om i Dewins rum men de får nog vänta!😝

Tack för din kommentar, de uppskattas!

