Uppdatera..


Har varit dålig på att uppdatera, jag vet.
Dagarna går så fort att jag inte hinner med allt som ska…
Tack Anna för samtalet idag❤️
Åkte till stugan häromdagen för att titta till taket osv, de hade ju kommit en hel del snö!

IMG_7575

IMG_7577

IMG_7578
Bilen fick jag lämna längs vägen då ja inte kunde köra in.
Tog fram stegen och klättrade upp på taket så jag fick bort en hel del snö. Va jag längtar till våren nu!

Var även på bilmässan m min kompis Tiina.

IMG_7605
Fiiiina bilar!
Och kvällen slutade m middag!

IMG_7561

IMG_7560

IMG_7553
Annars har ja inte hunnit annat än jobba och träna, nu när de är barnfria veckan.
Saknar mina 2 ❤️

IMG_7618
Nya naglar, gjorda av Annica på http://www.u-zone.se

2 thoughts on “Uppdatera..

Tack för din kommentar, de uppskattas!

