Jävligt lång dag…


Vart och flängt överallt. Kunder i Farsta ( Salong U-zone), allt ordnar sig M!
Sedan hämtade jag mina föräldrar och åkte till salongen i stan. Min pappa har ju inte vart där förr.

IMG_6186.JPG
Såklart finns de alltid jobb, så han fick borra lite..

IMG_6185.JPG
Mummu väntade…
Efter de fick jag för mig att vi måste åka till min faster, vilket vi gjorde.
Hon är sjuk😔 fast rätt pigg idag.

IMG_6213.JPG

IMG_6192.JPG
Hon samlar ju på tomtar och har hur många som helst!
Nu hade tydligen en låda försvunnit med tomtar, hon har verkligen koll på alla också även om de är tusentals!
Och de här är bara en liten del…

IMG_6214.JPG

Körde även pappa till verkstan då han skulle hämta sin bil, sedan på handbollen och nu soffan! Barnen ligger i sängs, sover förhoppningsvis…
För Dewin är sååå svår att få upp på morgonen!

IMG_6215.JPG

Tack för din kommentar, de uppskattas!

