Landet…


Efter denna jobbiga vecka m massa jobb mm ”flydde” jag och barnen till landet. Känner sån lugn när man kommer hit, verkligen min fristad! ❤️
Fast vi hade bråttom att tömma poolen på vatten innan de blev mörkt, de blev kolsvart snabbt!
Och eftersom kedjan till ” pluppen ” hade gått av fick jag dra upp den med tång…. Sa jag att vattnet var iskallt! För jag var ju tvungen att klä av mig och hoppa i 😖😖😖 för att kunna dra upp den m tången.

IMG_6114.JPG

IMG_6118.JPG
Vi har ju ingen bastu än men jag tände i grillkåtan så de blev varmt och skönt.
Vi 3 satt och skrev i ”gästboken” och lyssnade på musik. Härlig stund!

IMG_6128.JPG

One thought on “Landet…

Tack för din kommentar, de uppskattas!

