Kväll…zzzzz


Cheeses vad jag känt mig trött idag m huvudvärk. Körde lunchpasset och fick ryggen knäckt ordentligt av instruktören, haft samarbete så han brukar knäcka till ibland. Och de hjälpte mot huvudvärken. Knakade till rejält… Men tröttheten suttit kvar hela dagen. Haft fullt upp ändå tycker jag inte att jag gjort så mkt nytta som jag borde. Får sitta med jobbpapper hela helgen.😁

IMG_5948.JPG
Vart på Felicias handbollsträning idag. Vi brukar vara ett gäng mammor som alltid är med, men de lyste med sin frånvaro 😁 fast tjejerna var nog sjuka? Eller Terese?

IMG_5966.JPG
Felicia var grym på träningen! Jag är så stolt över henne! Mkt förändringar senaste 1/2 året. Och då menar jag inte bara i handbollen utan allt…
Imorn börjar pappa veckan igen😳 Blir åter tomt här hemma. 😕
Fast imorn kväll blir de tjejkväll! 🍸🍹

One thought on “Kväll…zzzzz

Tack för din kommentar, de uppskattas!

