Snabbis till landet…


Cheezez vilken dag igår…
Ok, efter att ha hållit i kursen hela dagen hyrde största släpet Statoil hade med kåpa för att hämta en hörnsoffa från min bror Toni, tack för den förresten. Som jag sedan körde till landet.
Fast jag skulle ju handla innan, så Felicia fick stanna i bilen och vakta😂😂 lite svårt att parkera, men de gick bra.
Har ju egentligen inte ens plats m soffan i stugan men tänker framåt till den dagen de byggs ut…😂😂👍
De hade redan blivit mörkt när vi kom fram men mummu och Pua hade lyst upp vid terasspoolen och grillkåtan, supermysigt!

IMG_4727.JPG

IMG_4728.JPG
Jag, mummu och Dewin satt i poolen när de ösregnade ..

IMG_4746.JPG
Dewin visar att han kan stå på händerna…

IMG_4738.JPG
Väldigt mysigt att man kan sitta så fast de är snart mitten av Oktober.
Pua njuter av Grillkåtan. Och de roliga är att han alltid sitter på samma plats, även vi andra som om vi har egna sittplatser där.👍😊

IMG_4740.JPG

IMG_4742.JPG
Dewin ritade dig själv i gästboken, ned 6-pack!

IMG_4744.JPG
Jag skulle vilja ha våra gamla gästböcker från Finland där, måste fråga lite vem som har de…

IMG_4732.JPG
Dessa gamla lås, som jag nu har ramat in är lås från vår gamla bastu i Finland.:) ett minne…
Tack Mummu & Pua för middagen ikväll! Love you!❤️
Imorn blir de handbollscup! Spännande!!💪

IMG_4750.JPG

One thought on “Snabbis till landet…

Tack för din kommentar, de uppskattas!

