Skärpning…


Ja vet! Skrivit väldigt lite på sistone, jag har haft fullt upp…
Varje kväll har de varit nånting.. Och dagarna och sena kvällar blivit jobb…
I måndags var de även föräldramöte innan innebandyn.
Fick se denna fina teckning som Dewin ritat och hade på sin plats.

IMG_4238.JPG
Ikväll skulle ja egentligen gått på Tupperware party, men de hann ja inte på…
Blir galen på min skrivare då den krånglar och har massa papper att skriva ut…

Denna fina 1kg vikt fick jag av min faster. En gammal vikt som blir en fin inredningsdetalj😊

IMG_4248.JPG

IMG_4250.JPG
Älskar inredning! Och nu när hösten kommer vill jag alltid rensa, förnya och fixa… Billig hobby…NOT!

IMG_4251.JPG

One thought on “Skärpning…

Tack för din kommentar, de uppskattas!

