Dålig uppdatering…


I knoooow, dålig uppdatering. Men har varken haft tid eller lust om jag ska vara ärlig.
Helgen försvann och redan onsdag!
I söndags var de födelsedagsfika igen, nu var de Twinsens tur😊 De blev hela 4-år igår! Ett stort grattis! 😘🎉

Igår åkte jag till stugan fram och tillbaka eller de blev att jag möblerade om i stugan. Blev mkt bättre.
Nu längtar jag till helgen då jag åker dit med barnen. Hoppas min pappa hänger med så vi kan bygga klart grillkåtan som står där nu 😊 och då blir de grillpremiär i den! 👍

Kan fortfarande inte ladda upp bilder men ska försöka hinna fixa de!

Tack för din kommentar, de uppskattas!

