Denna dag….


Denna dag alltså! Undrar just om de är nåt som gått rätt idag?? Juu några saker men de vart en riktigt jobbig dag från morgon till kväll. Stress stress… De var länge sen jag har längtat efter helgen så här mycket som idag… Cheezez!
Min morgon började 05.30 och började fixa och dona på en gång. Bäddat rent i alla sängar ( ja barnens efter de gick upp) packat deras grejer, ( byte imorn), plockat och vikt tvätt, kom sent till min 1:a kund, min andra kund krockat med bilen ( kram) , Sandra ( min hudterapeut) åkte till akuten och skulle inte hinna till jobbet förrän till 15, och hon var fullbokat, styrt om och tagit kunder, bortfall från listan inför morgonens kurs, som måste fixas, en maskin på jobbet är sönder och måste skickas iväg, kånkat bildäck från källaren, vart och bytt, framvagnsinställning måste tydligen fixas, kånkat tillbaka däcken sen blev de skitmat på Mc’ Donalds ( 100år sen sist) vars ja tappade pommesen på golvet… Felicia haft handbollsträning( höll på somna) nu har de somnat och jag har en massa jobb kvar….
Tacksam att vi är friska iallafall! ❤️

Tack för din kommentar, de uppskattas!

