Soligt ute!


Klockan ringde, gick ut till köket och ser solen! Va glad man blir!

Förresten filmen igår The Conjuring var HEMSK! Och den är tydligen verklighetsbaserad, fyyy!

Igår tog jag med min mamma på Attitudemässan i Kista. Mässan var ganska liten så man gick genom den rätt så snabbt.
Tog en bild på min mamma…

20140308-070824.jpg
När jag hade tagit den så sa hon senare varför var Laila Bagge tvungen att tränga sig i samma bild som hon … Haha…😂😂

20140308-071002.jpg
Eftersom vi gick igenom mässan så fort så åkte vi till Kista galleria istället.
Där jag hittade både de ena och andra…😁

Tack för din kommentar, de uppskattas!

