Drömmar…


Cheezez vad trött jag är idag! Tror inte att jag har sovit direkt djupt inatt eftersom jag har drömt och drömt och drömt hela natten. Början av natten hade jag mardrömmar och kommer ihåg att jag försökte tvinga mig själv att vakna, gjorde väl de i nån sekund och föll rakt in i drömmen igen, riktigt läskigt!
Och klockan 00.30 gick ipadens musik igång?? Skumt!
Fast de var väl min räddning från mardrömmen för efter de var de äventyr som gällde i drömmarna haha…

20140211-061709.jpg
Tur att man har Celsius så jag kan vakna till…

Tack för din kommentar, de uppskattas!

