Ring som gått i generationer❤️


Hade födelsedagsfika igår ( dagen innan) eftersom jag ville att barnen skulle vara med för idag ska de till pappa igen.
De var bara för familjen. Så mamma,pappa, mina syskon med familjer kom. Dock inte ena brorsan som var sjuk samt syrrans man som jobbade men fullt hus iallafall.

De 1:a min mamma ger mig är ett kort som ska läsas innan jag öppnar en liten ask. Och tårarna börjar rinna på en gång…
Fick en ring som har varit min mormorsmor! Som sedan min mormor och mamma har haft och som jag ska ge till min dotter sen när hon blir stor!❤️

20140124-060854.jpg

20140124-060905.jpg
Tack!!!❤️❤️Älskar den!!!
Och tack för den fina Kandelabern !! Precis vad jag önskade mig!!!😂😂

20140124-061132.jpg

Tack för din kommentar, de uppskattas!

