En vanlig onsdag…


En vanlig onsdag idag. Lättare att få upp barnen imorse. Även om vi har en hel diskutioner på kvällarna…
Lämnade i skolan och jobbat. Försökt få ordning på mina papper ( bokföring) men de e sååå trist så då hade jag juh 1000 andra saker som jag var bara tvungen att fixa först 😂 så har en hel del kvar… 😁 men de får bli imorn.
Felicia och Dewin vart hos var sin kompis på eftermiddagen en stund så jag passade på att träna, man får ta vara på tillfällena! 👍

20140108-225741.jpg
Felicia har tydligen tagit kort med min telefon..😊

Tack för din kommentar, de uppskattas!

