Inte lätt!


De var inte lätt att få upp Dewin imorse….😁 Värsta humöret när jag sa att de var dax att kliva upp, Nää de skulle han minsann inte göra, för han ville bara vara ledig!😂

20140107-114832.jpg
Han drog upp täcket X antal gånger…

Felicia var lättare att få upp men väääldigt trött!

När jag väl trodde att Dewin gått upp hade han bara bytt säng för jag hittade honom i min säng under täcket…
45min tog de från att jag gick in 1:a gången tom att han satt vid frukosten… 👍 hoppas på en lättare morgon imorn!

Tack för din kommentar, de uppskattas!

