Ikea…


Åkte till Ikea med min mamma, ringde henne för hon brukar vilja åka med😊

Jag var ute efter hyllor/ garderob till förrådet som ska bli lite av en walk in closet. Men de måtten jag behövde var ju såklart slut!😁 Så typiskt!
Men jag ska faktiskt kolla på deras hemsida och ev beställa därifrån så slipper jag bära och kånka hem allt!

Vi åkte även och kollade lite inne på Chilli och hittade en spegel som jag vill ha!

20140102-194901.jpg
Samt stora ljusstakar !
Men avvaktar lite eftersom de e mycket jag vill fixa just nu så de sista jag behöver är en massa spontanköp!
Även om de e kul.. 😂😂😂

One thought on “Ikea…

  1. Tack Karo, det var kul, fast vi visste inte att hela Sverige var där.
    Elgiganten vet inte va dem säljer …kele.
    Love u😊❤️

Tack för din kommentar, de uppskattas!

