Väckarklockan


Gomorgon ( kl. 6) söndag!!!

Ja man jan ju undra varför man går upp kl 6 en söndagsmorgon, men Dewin har fotbollsturnering idag som jag inte vill missa. Och de är tidig samling. Och jag måste få vakna i lugn och ro ( inte stressa) direkt på morgonen. Har dock inga Celsius hemma som jag brukar dricka på morgonkvisten 😁

Igår var jag bjuden med på middag, som Ulla tyckte jag skulle hänga med på. Men eftersom jag inte ville vara trött/ bakis idag så tog jag bilen.
Resten av gänget gick ut efter middagen förutom jag och Ulla. Körde hem henne och var i sängs i god tid. 😊
Men de var en trevlig kväll iallafall.

P.S
Längtar till de här…

20131215-062413.jpg

2 thoughts on “Väckarklockan

Tack för din kommentar, de uppskattas!

